Morgendagens markedssjef må tenkte like mye teknologi som markedsføring. Det og mye annet kan du lære mer om under 7sterkes markedsforum fredag 3. juni på Politiets opplæringssenter, Sæter Kongsvinger. Nå er påmeldingen åpnet.
7sterke markedsnettverk har som vanlig mange toppnavn klare til årets markedsforum. Hans-Petter Nygård-Hansen er kommunikasjonsrådgiver, blogger og gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem. Han vil snakke om hva som kreves av morgendagens markedssjef, som egentlig er i dag.
– Markedsføring har de siste årene utviklet seg til å bli en av de viktigste funksjonene i en virksomhet. Nå spiller teknologien en avgjørende rolle. Derimot føles det nok ikke slik for de fleste virksomheter. Mesteparten av markedsføringen er fortsatt tradisjonell – og analog. De fleste markedssjefer kommer fortsatt til ordet sist på ledermøter, og toppsjefene ser nok fortsatt på salgsfunksjonen som nøkkelen til suksess, sier Nygård-Hansen.
Han fokuserer spesielt på bruk av sosiale- og digitale medier som en integrert del av den strategiske virksomhetskommunikasjonen – for interne og eksterne formål.
– Spørsmålet er om disse nye markedssjefene finnes, de som forstår markedsføring, men også teknologi. De som evner å samhandle på tvers i organisasjonen de jobber for, samtidig som de har tilstrekkelig «buy in» fra toppledelsen.
Vil du vite mer om dette temaet og flere spennende foredragsholdere som vil bli presentert fram mot 7sterke markedsforum fredag 3. juni bør du melde deg på i dag.
7sterke markedsforum 3. juni 2016
Sted: Politiets opplæringssenter, Sæter Kongsvinger
Pris: 695 kroner inkludert lunsj
Påmelding: E-post til hege.karlsen@norskebacker.no