Hvordan kan vi benytte Amedia sin dekning, lokale kunnskap og data til å levere gode innholdskampanjer som treffer kundene våre?
Agenda for årets første digitale frokost:
- Det redaksjonelle arbeidet i Glåmdalen: hvordan de jobber, hvilke saker de prioritere og hva de ønsker å skrive mer om, samfunnsoppdraget osv. Kanskje får vi også noen tips om hvordan man kan vinkle saker på best mulig måte (Thor Sørum-Johansen, ansvarlig redaktør).
- Dekningsområdet til Glåmdalen og nærliggende aviser, lesertall, målgrupper etc. I tillegg informasjon om geotargeting og tilleggsdekning man kan kjøpe via sin medierådgiver i Glåmdalen. I prinsippet kan budskap spres i Glåmdalen, konkurrerende aviser/nettsteder og på SoMe, Google etc. (Kai-Henning Lund, salgssjef Region Romerike/Innlandet).
- Hvilke muligheter man har ved å benytte seg av innholdsmarkedsføring (Marthe Stenberg).
Møtet er gratis og åpent for alle. Påmelding gjøres til registrering@7sterke.no. VELKOMMEN!